Utiliza este identificador para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/22887
Títulos: The influence of motivations on the image of non-hotel tourist accommodation offering
Autores/as: Moreno Gil, Sergio 
Martín-Santana, Josefa D. 
Clasificación UNESCO: 531290 Economía sectorial: turismo
Palabras clave: Accommodation image
Motivations
Non-hotel accommodation product
Apartments
Bungalows
Marketing
Hospitality
Fecha de publicación: 2013
Resumen: Accommodation image has been scarcely researched in the literature and is worthy of further investigation. Moreover, to date, no previous studies have analysed non-hotel accommodation image, even when this type of accommodation is the primary offer of some tourist destinations and plays a critical role in the overall perception of the destination.
URI: http://hdl.handle.net/10553/22887
ISSN: 1750-4090
DOI: 10.1504/IJTP.2013.054055
Derechos: by-nc-nd
Aparece en la colección:Artículos

Archivos en este elemento:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Influence_motivations_image.pdf228,75 kBAdobe PDFObserva/Abre
Muestra el registro completo del elemento

Citas SCOPUSTM   

2
actualizado el 26-nov-2018

Vista de página(s)

1
actualizado el 27-nov-2018

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.