Utiliza este identificador para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/16626
Títulos: Study accompaniment with E-Assessments
Autores/as: Steinert, Christian
Kutzner, Tobias
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
33 Ciencias tecnológicas
Palabras clave: Educación superior
Streaming
Fecha de publicación: 2015
Resumen: In this paper we present our concept of a virtual classroom for mathematics lectures in the study beginning phase. It describes the two main elements the course uses within our Learning Management System. The first element is the dynamic e-tests-method and the second interactive teaching videos. The tests are already in active use. Therefore, initial experience and feedback are described. The videos are in the prototype status. Therefore here only the evaluation approaches are described.
URI: http://hdl.handle.net/10553/16626
Aparece en la colección:Actas de Congresos

Archivos en este elemento:
Archivo Descripción TamañoFormato 
0719382_00000_0022.pdf981,83 kBAdobe PDFObserva/Abre
Muestra el registro completo del elemento

Google ScholarTM

Verifica


Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.