Utiliza este identificador para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/16618
Títulos: The design of a syllabus for translation students: learning outcomes in the subjects of spanish language
Autores/as: Cáceres-Lorenzo, MTeresa 
Déniz Verona, Patricia Inmaculada
Salas Pascual, Marcos 
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
570111 Enseñanza de lenguas
Palabras clave: Educación superior
Fecha de publicación: 2015
Resumen: In the new design of educational programs in European Higher Education Area (EHEA), what defines a subject it is Learning Outcomes (LO). These LO, as explicit and precise declarations, turn into the center of teaching and learning process. Keeping this change is mind, our research examines the Educational Guides (EG) of Spanish Language (SL) through a list of verbs, according to the graduation of educacionational objectives of Bllom's Taxonomy (2014-2015)
URI: http://hdl.handle.net/10553/16618
Aparece en la colección:Actas de Congresos

Archivos en este elemento:
Archivo Descripción TamañoFormato 
0719382_00000_0015.pdf1,02 MBAdobe PDFObserva/Abre
Muestra el registro completo del elemento

Vista de página(s) 10

5
actualizado el 21-ene-2019

Google ScholarTM

Verifica


Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.