Utiliza este identificador para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/15873
Títulos: Teaching and learning discourse analysis: some ideas on the use of ICTs
Autores/as: Fernández Martínez, Dolores 
Clasificación UNESCO: 570111 Enseñanza de lenguas
Fecha de publicación: 2014
Resumen: ICTs have played a major role in transforming the way we teach and learn. The purpose of this paper is to present some ideas on how ICTs can be implemented in the teaching and learning of discourse analysis. ICTs offer valuable material to help explain key theoretical concepts of discourse analysis and to examine linguistic and social reality. A tweet, a video song, a speech, an advertisement or a hoax-mail may enhance students’ motivation and stimulate critical thinking.
URI: http://hdl.handle.net/10553/15873
Aparece en la colección:Actas de Congresos

Archivos en este elemento:
Archivo Descripción TamañoFormato 
0719136_00000_0008.pdf122,75 kBAdobe PDFObserva/Abre
Muestra el registro completo del elemento

Vista de página(s)

2
actualizado el 04-ene-2019

Google ScholarTM

Verifica


Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.