Utiliza este identificador para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/15871
Títulos: Teaching and learning stance in specialized English for computing. A corpus linguistics approach
Autores/as: Alonso Almeida, Francisco 
López Brito, Belén 
Quintana Toledo, Elena 
Clasificación UNESCO: 570111 Enseñanza de lenguas
Fecha de publicación: 2014
Resumen: The use of large corpora in the study of languages is a well established tradition. In the same vein, scholarship is also well represented in the case of the study of corpora for making grammars of languages. This is the case of the COBUILD grammar and dictionary and the case of the Longman Grammar of Spoken and Written English. This means that corpora have been analyzed in order to identify patterns in languages that can be later practised by learners following those patterns described and exemplified with real instances.
URI: http://hdl.handle.net/10553/15871
Aparece en la colección:Actas de Congresos

Archivos en este elemento:
Archivo Descripción TamañoFormato 
0719136_00000_0006.pdf90,22 kBAdobe PDFObserva/Abre
Muestra el registro completo del elemento

Vista de página(s)

2
actualizado el 04-ene-2019

Google ScholarTM

Verifica


Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.