Utiliza este identificador para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/15849
Títulos: Webinars in higher education: use and misuse
Autores/as: Samson, Richard
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
580101 Medios audiovisuales
Palabras clave: Educación superior
Fecha de publicación: 2014
Resumen: Web meetings have recently become a common tool for eLearning in higher education. But what are they used for? How well do they work? How do they fit into the pedagogical context? In this paper, the wider context of social and technological change over recent years is discussed and, in this light, the (mis)use of webinars to recreate traditional classroom dynamics online is held up to criticism. Possible future educational fits for this technology are indicated.
URI: http://hdl.handle.net/10553/15849
Aparece en la colección:Actas de Congresos

Archivos en este elemento:
Archivo Descripción TamañoFormato 
0719136_00000_0025.pdf150,62 kBAdobe PDFObserva/Abre
Muestra el registro completo del elemento

Google ScholarTM

Verifica


Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.